Thursday, March 27, 2014

Hey gidi blog!

Hey gidi blogum benim. Twitter çıktı seni bıraktım :(( 3 yıl olmuş burada yazmayalı.

Geçen zamanda memleket boka battı. Sana erişim engellendi, açıldı. Şimdi Twitter kapandı. YouTube bi daha kapandı. Öncesinde halk ayaklandı, Tayyo emir verdi 7 sivil öldürüldü, 1 polis öldü. Hırsızlıkları çıktı, bizim ampuller çıldırdı, Tayyo azdı, sesi battı. Toptan tırlattık.

video

Ahahahahah sese bak.

Ayrılığımızın kısa sürmesi dileğiyle esen kal.

Saygılar...

Sunday, January 16, 2011

Yalaka yönetim, ultraslan ve arda

Dün TT Arena açılışında Tayyip'in yuhalanmasındaki en büyük neden Erdoğan Bayraktar denen zaatın yaptığı konuşmadır. O da budur;

"Mikrofona gelen ve Sevgili Galatasaraylılar diyerek konuşmasına başlayan Bayraktar, Galtasaray Yönetimi Ali Sami Yen ile ilgili kiracılık yükümlülüklerini yerine getiremezken bize geldi. Hem Ali Sami Yen’de hem de burada yükümlülüklerini yerine getiremedi. Özhan Canaydın’ın karşımıza gelip naif ve sessiz sedasız duruşu dün gibi aklımda’ sözleri bir anda ortalığı karıştırdı.. Galatasaray’ı aciz, rahmetli başkanı zavallı gösteren bu sözler pek anlaşılmasa da anlayanlar tarafından büyük bir protesto ile karşılandı. Bu sözlerin ardından konuşmasını tepkilere rağmen sürdüren Bayraktar, bir de yangına körükle gidercesine 40 bin Galatasaraylının önünde ’Fenerbahçe’ye de Ataşehir’de kapalı spor salonu yapıyoruz’ açıklaması yapınca taraftarları adeta çıldırttı."

Ayrıca bütün konuşma propaganda konuşması gibiydi. Ne işi var bunların bir stadyum açılışında. Yuhlamanın asıl sebebi budur. Tabii böyle konuşma olmasa da yuhlanacaktı. Bu da normal ve öyle aşırı bişey de değildir. Stadyumu yaptılar diye kulları köpekleri mi olacaktık. Ama öyle olmalıymışız.

Maçın devre arasında çıkan Adnan Polat, sanki Erdoğan Bayraktar'ın konuşması normalmiş, Galatasaray'a ve yönetime bok atmamış gibi o konuşmadan bahsetmedi bile. Direkt taraftarı sattı. Protesto etmek, yuhlamak suçmuş gibi de yapanları bulacağız diye zırvaladı. Başbakandan 2-3 kere özür diledi. Kısaca götünü yaladı. Ayrıca bugün olağanüstü olarak toplanacaklarını söyledi. Önerim onlara karar olarak başbakanın köpeği olduklarını açıklasınlar. Yuhlayanların da kombinelerinin iptal olacağını ve ömür boyu maça gidemeyeclerini açıklasınlar. EEEE nede olsa yuhladılar, protesto ettiler, köpek gibi yalamadılar, yalakalık etmediler. Vay ibne taraftar!

Ultarslan denen düdükler de buna benzer bir açıklama yayınladılar ve başbakana hürmetlerini sundular.

Bunlara ek olarak, hiç bir basın kuruluşu Bayraktar'ın konuşmasından bahsetmiyor. Açılışı yayınlayan Kanal D'de yuhlamalar başlayınca, yok efendim stad şöyle böyle diyip eski maçları göstermeye başladı. Konuşmayı kesti. Herkeste bir korku bir yalakalık.

Yazıyı bitirirken sayın başbakanıma hürmetlerimi sunar ve en büyük başbakan taraftarlar sahtekar derim!!!

Ekleme: Yalaka Polat herifi açıklama yaptı, protestoda bulunanlar stada alınmayacakmış. Aferin size. E. Bayraktar'a yine tek bir laf yok.

Ekleme 2: Yalakalar kervanına Arda da eklenmiştir.

Saygılar...

Wednesday, June 9, 2010

Dönüşü kısa sürdü ve tam oldu


26 Ocak 2010 tarihli yazımda Nadal'a bir tavsiyede bulunmuştum. Koçum beni dinledi ve toprak sezonunun açılışıyla kortlara geri döndü ve tozu toprağa kattı Manakor'lu koçero.
Monte Karlo, Madrid ve Roma Masters Turnuvalarını kazandıktan sonra sıra daha önceden 4 sene üst üste kazandığı Roland Garros'ya geldi. Eskisine oranla daha çok basit hata yapmasına rağmen bu turnuvayı 2008'de olduğu gibi set kaybetmeden kazandı, 1 sene sonra tekrar 1 numero oldu ve dilediğim gibi kortlarda yine koşturdu. Wimbledon'da da bir şampiyonluk bekliyorum Nadal Efendi.
Son olarak beni dinlediği içün teşekkür ediyorum sana Rafa.

Saygılar...

Wednesday, May 26, 2010

Kongo Örovizyon'da


Ben değil msn.com.tr söylüyor hemide 1 haftadır.

Afrika'nın göbeğindeki memleketi Örovizyon'a sokmuşlar. Ulan insan bi açar bakar Kongo nerede. Ayrıca hangi Kongo? Demokratik Kongo Cumhuriyet'i mi yoksa Kongo Cumhuriyeti mi? Herifler şarkıcı nerede doğmuş bakmışlar sonra doğduğu memleketi kopyalayıp yapıştırmışlar. İnsan bi bakar ulan Kongo Afrika'da bu herifçioğlu kim içün söyleyecek. Cahil-i cühela herifler.

Bi bok bilmeyen herifler, araştırma ne bilmeyen herifler iş bulup çalışıyor. Araştırma dediğimizde kütüphaneye gidip 5 kiloluk kitaptan değil. İnternetten Kongo nerede diye bakıcan bide herifin ismini yazıp örovizyonda ne işi varmış diye bakıcan bu kadar.

İlgilenenler için Jessy Matador isimli Demokratik Kongo Cumhuriyeti'nde doğan, ülkenin ismi o zaman Zaire idi, arkadaş Fransa adına yarışmaya katılacak.

Saygılar...

Wednesday, May 12, 2010

Batuhan Bercy'deydi





Beşiktaş'ın eski futbolcusu Batuhan Karadeniz meğerse baskette oynuyormuş. Barcelona'nın Euroleague final maçında ve şampiyonluk kutlamalarında objektiflere yakalandı.

Saygılar...

Tuesday, April 20, 2010

Arda Caner kavgasının perde arkası ve görüntüleri

Malumunuz Galatasaray'ın 20 Nisan'daki antremanında Arda ile Caner yumruklaştı. Basınımız olayın topa sert girme nedeniyle olduğunu yazdı, çizdi. Amma velakin gerçekler öyle değildir. Arda'nın Caner'e "Erkek adam pembe arabaya biner mi ulan?" demesiyle Caner bi sinirlenir ve Arda'ya "Senin erkekliğini gördük. Maçtan sonra kazan dairesinde ağlamalar ne oluyor?" der demez Arda Caner'e saldırır. Gerçekler bundan ibarettir. Lütfen basının palavralarına inanmayınız, yok sert girmiş yok bilmemneymiş.
İşte kavgaya neden olan pembe Audi.

Ayrıca kavganın görüntüleride elimizde. Aşağıdaki vidyodan izleyebilirsiniz. Arda sopayı sallarkene Caner'e lafını söylüyor. Bunu duyan Caner karşılığını verir vermez Arda sopayı bırakıp Caner'e girişiyor.


Saygılar...

Nazi R.Madrid


Real Madrid'in maçlarında yıllardır kamera açısına göre sol kale arkasındaki tribünde yani aşırı sağcı Ultras Sur grubunun olduğu tribünde (eskiden sağ kale arkasında olurdu kamera çekim yeri sebebiyle, çekim yeri değişti) bir bayrak gözüme takılırdı. Yukarıda yuvarlak içindeki bayrak. Ne varmış ulan derseniz aşağıdaki bayrak ilen karşılaştırın bakalım benziyi mi?


Yıllardır orada durur o bayrak. Hadi onlar aşırı sağcı koyuyorlar, zamanında Nazi bayrağı açtıklarıda olmuş, ama bu kadar benzer bir bayrağın 80,354 kişilik stadda yıllardır durması ve kimsenin kaldırttırmaması garip değil mi a dostlar? Pis Nazi R.Madrid.

Saygılar...