Friday, March 23, 2007

İşsiz BJK taraftarı (+13)







Yorumsuz

Saygılar...

7 comments:

Diego said...

sonunda cok icten kufrediyor.

siyahbeyaz said...

teskkurler aydın seni kutluyorum,o icindeki besiktas sevgisini boyle ince olaylarla anlatabilmek cok zor olsa ,gel bu baskılardan sıyrıl eskisi bibi sende (EN BÜYÜK BEŞİTAŞ) ı tekrar haykır.

Can said...

aydın ın ruhu Beşiktaşlı be!!

Diego said...

ah Aydin ah.. gecmisin pesini birakmiyor bir turlu. "en buyuk besiktas" demek... uzuluyorum ne diyeyim.

aepikman said...

efenim bu videoyu can isimli şahış gösterdi ve bende sizlere bjk taraftarının ne işlerle uğraştığını göstermek istedim. Lütfen başka taraflara çekmeye çalışmayınız. Ne zaman haykırdım bee. Tek büyük GALATASARAY

siyahbeyaz said...

seni anlıyorum.kendine gel ve gercekleri bir kere olsun bile haykır bu bir erdemdir.
hadi,hep beraber,EN BÜYÜK BEŞİKTAŞP, iste sen busun aydın.

aepikman said...

Lütfen tek büyük var dedigim gibi o da GALATASARAY. Olaylari saptirmayalim