Thursday, March 8, 2007

Youtube'a erişim yasağı hakkında

Efenim bildiğiniz üzere memleketimizde youtube.com'a erişim mahkeme kararı ile durdurulmuştur. Bu nedeni olarak Atatürk'e hakaret denmiştir.

Amaaaa gerçek bu değil tabi. Gerçek nedeni kendini bilmez 2 vatandaşımızın Mehmet E. ve Onur K. isimli, ülkemizin kültür varlıklarından olan Hititlerin başkenti Hattuşas'ı korsan bayrağıyla işgal ettiği görüntülerdir. O güzelim şehirde pis korsan bayrağını sallandırdılar.

Burdan Türk basınına sesleniyorum lütfen halkımızı yanlış bilgilendirmeyelim ve gerçekleri benim gibi açıklayın. Benim görevim herzaman doğru haberleri size yansıtmak olacak. Ahanda video



Saygılar...

7 comments:

onurka said...

Sayin uber maganda,

Biz iki kultur elcisi olarak bu eylemimizle Hattusa'da ki ilgisizligi protesto ettik. Korsan bayragi da tarihi eserlerimizi soyan, calan, cirpan (Cemali'den Yuh Yuh sarkisi calsa bi de) kesime goz dagi vermek icindi.

Ayrica ulkemizin en bir buyuk internet servis saglayicisi Meteksan uzerinden internete erisen insanlar, OnurKA'nin calismalari sonucunda, Turk Telekom'un bu sansurunden etkilenmedi. Bunu da burdan bildirmeyi gorev bilirim.

Sizin deyiminizle Saygilar....

aepikman said...

Vay vay vay herşeyede bir kılıf buluyorsunuz. Ayrıca nedir bu sansürleri kırmak filan hackerlığada mı soyundunuz burdan yetkililere sesleniyorum bu adam tehlikeli birşeyler yapınız

siyahbeyaz said...

bu kendini bilmez korsanları sıddetle kınıyorum,tum topluma malolmus dunyanın kullandıgı bu olayı yasaklatan bu ıkı korsanı goruldugu yerde gerkli uyarılar yapılmasını bu olaydan ozur dileyerek bizleri tekrar you tube kavusmamızın saglanmasını istiyorum.aksi halde bizlere bir yemek borcları vardır ve 10 gun icinde yerine getirilmesi gerekmektedir.bu boyle anlasıla.

ece said...

ben de ayrica buradan türkiye karasularinda gezen sari snorkelli sahsı topluma tehlikeli olarak gormekte ve tarihi eser kacakciligina karsi yetkilileri uyarmaktayim!

aepikman said...

Kendisini cumhurbaşkanlığı adayı olarak gösteren bu siyahi şahısa yeni şuçlamalar geliyor. Artık adaylığını çekmekten başka seçeneği yok. Kendisinden bir basın açıklaması bekliyoruz

ssdd said...

burada yazan herşey yalan

aysenaz said...

sari sorkelli sahis ahahah