Tuesday, February 27, 2007

Çevreci Honda

Honda F1 takımı çevresel sorunlara dikkat çekmek için aracının üstüne sponsorlar yerine dünya resmi koymuş.

Efenim bu aracın üstüne belirli bir ücret karşılığında adınızı yazabiliyormuşsunuz. Adınızı internet siteside ve arabanın üstünde mikroskopla görebiliyormuşuz. İlgilenenler www.myearthdream.com'a girebilir.

Küresel ısınmaya dikkat çekmek için ilginç bir yöntem. Sponsor paralarından vazgeçmek nasıl olmuş anlayamadım vallahi ama helal olsun mu diyim, vay hıyarlar mı diyim bilemiyorum. Ama iyi bir şey gibi.

Saygılar...

7 comments:

zeynep said...

Ucret ne kadarmis acaba? Ilgilenebilirim. Cok havali olur....

aepikman said...

ben girdim baktım ücretini kendin yazıyorsun. Tam anlamadım vallahi. Gir bak

zeynep said...

Gonlunden ne koparsa usulu? Harika!

ssdd said...

yalan lan yok küresel ısınma filan inanmayın

ece said...

bir ara da yeni bir yildiz bulup belli bir ucret karsiligi yildiza senin adini koyan bir internet sitesi vardi, onu hatirladim.

siyahbeyaz said...

iyi bir mac yorumcusu olabilirsin.bbesiktas ,galatasaray macının yorumunuda yap

aepikman said...

O maç için yoruma gerek yok Gerets efendi sağolsun herşeyi yaptı sizin için. o maç 4 5 olurduda sizinkiler kazmaydı biraz