Tuesday, January 26, 2010

Yapma Nadaaaal. Dönüşün kısa ama tam olsun


Ulan Rafaaaa müzmin sakat mı olucan başımıza Linderoth gibi 2 turnuva oynayıp 5 turnuva oynayamıyacan. Tam iyileş öyle dön yavrucuğum. Bide Mats Wilender ağabeyini dinle puanları kısa tutmaya çalış, şansın varken bile uzatıyorsun. Gelmiş geçmiş en bi lüks tenisçi Fedon gibi tekniğine çalış. Onun kadar teknik olamazsın ama biraz tekniğini yükseltsen bu kadar koşmana gerek kalmaz dizlerine bu kadar yük binmez evladım. İyileşte kortta yeniden koştur koçum benim ama tekniğini azıcık geliştirde koştur. Hadi yavrum, hadi evladım Roland Garros'un tozunu kaldır emaneten Federer'e verdiğin Silahşörler Kupası'nı geri al. Yüzünüde öyle buruşturma. Aşağıdaki gibi gül


Bu arada ntvspor.net'te Mehmet Sevinç isimli şahsiyet Nadal'ın ayıbı diye bi yazı yazmış. Yok efendim neymiş koltuk deyneğiylede bile olsa maçı bitirmeliymiş. Ulan herif geçen sene zorlamasından dolayı sezonun yarısını boş geçti. Kendiside geçmişte yaptığım hataları tekrarlamak istemiyorum demiş. Kulağını tıka bunun gibi yorumlara Boğa Nadal.

Saygılar...

8 comments:

Ahmet C. Toker said...

pete sampras federeri kesin yenerdi.

kendileri spor yapmayan insanlar spor yazmiyor mu sinirim bozuluyor. sanki gladyator seyreden bir romali.

aysenaz said...

ben bu adami hic sevmiyorum ya. gicik.

aepikman said...

Sampras'ın en iyi zamanını hatırlamadığımdan bir yorum yapamayacağım o konuda.

Bana gelmiyor ama korttaki aşırı hırslı hali gıcık gelebilir. Ancak kendisi çok siportmen bir heriftir. O yüzden sevilmeyecek adam değil. İspanyollar iyidir Nadal, Alonso, Gasol, Torres, Sainz.

aysenaz said...

bence herifte tam mizikci tipi var.banene banene diycek gibi her an.

Can said...

dünyanın en iyi futbolcusu:MESSİ
dünyanın GELMİŞ GEÇMİŞ en başarılı tenisçisi : FEDERER

aepikman said...

Lütfen Arda varken Messi'den bahsetmeyelim

ece said...

O Arda, sevgilisi Sinem Kobal'la, kızın yeni çıkan filmini "rahatça" izleyebilmek için sinema salonu kapatmış geçtiğimiz günlerde. Tam bir sonradan görme hıyarto.

aepikman said...

Ece hanuma aynen katılıyorum. Görgüsüz ayu